Personeels
planning
Urenregistratie
Management
applicatie
Web app
medewerkers
Bent u als horeca ondernemer steeds veel tijd kwijt met personeelsplanning? Maak het uzelf dan makkelijk met Hopla! Met Hopla maakt u in een handomdraai een kloppende planning. U geeft aan wie, waar en wanneer werkt, op basis van rollen, locaties en beschikbaarheid van medewerkers.
Geef uw medewerkers de verantwoordelijk eigen uren te registreren gekoppeld aan de door u ingegeven planning. U hoeft alleen nog maar ingevulde uren goed te keuren.
Communiceer vanuit Hopla direct met uw medewerkers. Schaal zo snel op bij drukte en laat verzoekjes voor een vrije dag zelf aanvragen via Hopla.
Uw medewerkers gebruiken Hopla in hun eigen omgeving via de web-app voor smartphones om beschikbaarheid aan te geven, planning in te zien en diensten te ruilen. Als eigenaar / manager beschikt u over een totaal dashboard op laptop en tablet met drag en drop functionaliteit om planning, rollen locaties en beschikbaarheid te managen.
Met Hopla werkt alles eenvoudig, gecentraliseerd en veilig in de cloud. Software installeren is niet nodig.
Vanuit het Hopla dashboard is het standaard mogelijk data te exporteren naar een CSV-bestand gespecificeerd tot op het kwartier. Dit bestand kunt u (laten) inlezen in uw loonadministratie software.
30 dagen gratis uitproberen.
Daarna prijs op basis van offerte.