Met al je medewerkers, tools en communicatie op 1 plaats kan je sneller en flexibeler werken dan ooit tevoren.
Vertrouw op Hopla voor planning en urenregistratie
De horeca planning app is er voor alle horeca bedrijven. Ondernemers kiezen voor Hopla omdat het gebruiksvriendelijk is, snel werkt en je meer plezier laat beleven aan je planning.
Horeca planning software van Hopla geeft een duidelijk overzicht van je personeelsplanning. Maak in een handomdraai een kloppend werkrooster. Geef eenvoudig aan wie, waar en wanneer werkt. Maak medewerker profielen en werklocaties aan binnen een horeca zaak en zet medewerkers in op basis van rendement.
Hopla geeft altijd een helder inzicht in het werkrooster voor medewerkers op hun eigen smartphone en de mogelijkheid na iedere werkdag de urenregistratie in te voeren. Als manager heb je altijd en overal een realtime totaaloverzicht van gewerkte uren per medewerker in het managementdashboard.
Online planning software van Hopla geeft altijd en overal een duidelijk overzicht van je personeelsplanning.
Na iedere werkdag kan de urenregistratie door de medewerkers worden ingevoerd.
Als manager heb je altijd en overal een realtime totaaloverzicht in het managementdashboard.
Maak in een handomdraai een kloppend werkrooster. Geef eenvoudig aan wie, waar en wanneer werkt.
Maak medewerker profielen en werklocaties aan binnen één zaak en zet medewerkers in op basis van kosten en rendement.
Hopla geeft altijd een helder inzicht in het werkrooster voor iedere medewerker op de eigen smartphone.
Hopla kun je per maand opzeggen, geen risico dus. Ga vandaag nog aan de slag met je digitale planning in Hopla.
Pakketprijs € 49,95 p/m
• Werkrooster
• Totaalrooster
• Persoonlijk rooster
• Aanvraag verlof / vakantiedagen
• Overzicht gewerkte uren
• Mail communicatie
• Beschikbaarheid opgeven
• Functieprofielen medewerkers
• Managementaccount / backoffice
• Export salarisadministratie
+ Extra voordeel:
Géén verborgen inrichtingskosten. Prijs is per maand. Pakket is per maand opzegbaar.
Pakketprijs € 84,95 p/m
• Werkrooster
• Totaalrooster
• Persoonlijk rooster
• Aanvraag verlof / vakantiedagen
• Overzicht gewerkte uren
• Mail communicatie
• Beschikbaarheid opgeven
• Functieprofielen medewerkers
• Managementaccount / backoffice
• Export salarisadministratie
+ Extra voordeel:
Géén verborgen inrichtingskosten. Prijs is per maand. Pakket is per maand opzegbaar.
Ontdek zelf waarom andere organisaties zo graag werken met Hopla. Wil je direct weten of Hopla ook voor jou werkt? Bel ons gerust op 076 440 0222. Wij beantwoorden al je Hopla vragen.
In Hopla is het mogelijk om verschillende uurtarieven te koppelen aan medewerkers. Vanuit het dashboard is het standaard mogelijk de urenregistratie van medewerkers te exporteren (CSV) gespecificeerd tot op het gewerkte kwartier.
Duidelijk overzicht van planning op laptop of tablet en een persoonlijk rooster voor medewerkers op de telefoon. Medewerkers geven zelf hun beschikbaarheid aan via de web app. U maakt vervolgens het werkrooster en geeft aan wie, waar en wanneer werkt.
Met Hopla werkt alles eenvoudig, gecentraliseerd en veilig in de cloud. Software installeren is niet nodig. Een internet- verbinding is voldoende. Met Hopla bent u altijd en overal in controle over de personeelsplanning.